اجرای نمایش جیم جام جسی در خانه هنرمندان ایران

نمایش طنز اجتماعی " جیم جام جسی " به نویسندگی و کارگردانی یسنا پورسینا از گروه نمایش تئاتر شاپو در سالن استاد عزت الله انتظامی از روز چهارشنبه  ٤ اسفند ١٣٩٥ ساعت ٢٠:٠٠ به روی صحنه می رود .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این گروه نمایشی، در نمایش " جیم جام جسی " بازیگرانی چون : امین زارع ، آویشن بیکائی ، آرش آزاد ، جاودان زرین (صدای افشین حسنلو) به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه این نمایش امده است : جیم مردی کند ذهن است که در سن سی و هفت سالگی همواره تلاش میکند خواندن و نوشتن یاد بگیرد با جسی همسرش زندگی معمولی را میگذراند تا اینکه دکتر جوزف که تازه از دانشکده پزشکی فارق التحصیل شده است برای انجام آزمایشی او را انتخاب میکند و جیم را تحت عمل ارتقا هوش قرار میدهد . جیم باهوش میشود ولی...

حمید پورآذری مشاور کارگردان، منصور عربی دستیار کارگردان، مصطفی دهقانی اشک منشی صحنه، حامد کاویانی مدیر تولید ، علی قیومی موسیقی، یسنا پورسینا طراح صحنه و لباس، فرشته علیجانی طراح پوستر و بروشور، یاسمین عاطفه طراح گریم، حسن مطهری روابط عمومی و اسامه صدقی مدیر اجرا تئاتر " جیم جام جسی " می باشند .

تاکنون از گروه شاپو چندین کار به روی صحنه رفته است که از میان انها می توان به خاطرات جوجه اردک زشت، جلد کهنه شناسنامه ام درد می کند ، مبارک هوایی میشود و دختر بودن یا پسر نبودن مسئله این است اشاره کرد.

نمایش "جیم، جام، جسی" تا تاریخ ٢٣ اسفند ماه ١٣٩٥ به روی صحنه است.

دریافت و منتشرکننده:سلیمی

500500

کد خبر: 734640

وب گردی

وب گردی