واکنش مدافع اخراجی پرسپولیس به هجوم هواداران شاکی+ عکس

هجوم هواداران خشمگین پرسپولیس به صفحه رامین رضاییان باعث شد وی ضمن حذف یکی از پست هایش در اینستاگرام،بخش نظرات را هم غیرفعال کند.

به گزارش ایسکانیوز، وقتی خبر حیرت انگیز اخراج رامین رضاییان و علی علیپور از اردوی پرسپولیس در امارات روی خروجی سایت باشگاه قرار گرفت،این خبر به صورت فوری به خبر اول فوتبال ایران در فضای مجازی بدل شد.

در این میان همه منتظر واکنش رامین رضاییان بودند.

او هم ساعاتی بعد در واکنش به اعتراضات تند و تیز هواداران پرسپولیس پستی را در اینستاگرام منتشر کرد که به ویدئویی از صحبت های رامبد جوان در نکوهش قضاوت کردن اختصاص داشت. رامبد در این ویدئو جمله ای منسوب به امام صادق را روایت می کند با این مضمون که "اگر انسانی، انسانی را به خاطر گناهی سرزنش کند نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود. یعنی حق نداری به کسی بگویی تو چرا این کار را کردی چون تو نبودی و نمی دانی. شاید اگر تو جای آن آدم بودی کاری به مراتب بدتر انجام می دادی در نتیجه اجازه نداریم حتی تو ذهنمان کسی را قضاوت کنیم".

این ویدئو گویا هواداران معترض پرسپولیس را خشمگین تر کرد و به همین خاطر در کامنت ها به شدت انتقادات افزوده شد تا جایی که رضاییان مجبور شد ابتدا کامنت این پست را ببندد سپس ویدئوی صحبت های رامبد را از صفحه اش حذف کند و در ادامه کامنت های همه پست هایش را ببندد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 736767

وب گردی

وب گردی