۲۰ استان در جشنواره ملی مجسمه‌های نمکی نهبندان شرکت می‌کنند

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال ۲۰۱ اثر در قالب ۷۰۰ گروه از ۲۰ استان به دبیرخانه جشنواره ملی مجسمه‌های نمکی تالاب کجی نهبندان خبر داد.

به گزارش ایسکا نیوز، سیدعلی زمزم گفت: 201 اثر از 20 استان کشور در این جشنواره شرکت کردند که از این تعداد 51 گروه برای داوری نهایی انتخاب شدند.

وی افزود: بعد از مرحله اولیه داوری جشنواره 31 گروه برای مرحله پایانی جشنواره انتخاب شدند.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: طاهر شیخ الحکمایی، محمدرضا ذبیح‌الله‌زاده و رامین اعتمادی بزرگ هیئت داوران این جشنواره بودند.

وی با اشاره به اینکه به تمامی شرکت کنندگان در مرحله نهایی جشنواره گواهی شرکت اهدا خواهد شد، گفت: برگزاری کارگاه توجیهی و مرحله حضوری و اختتامیه جشنواره سوم فروردین ماه 96 برگزار می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امسال این جشنواره در سطح ملی برگزار می‌شود که شاهد حضور هنرمندانی از سراسر کشور در این جشنواره هستیم.

زمزم خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش همه جانبه و همکاری دیگر دستگاه‌ها بتوانیم گام‌های موثری در زمینه برگزاری هر چه بهتر این جشنواره و معرفی تالاب در سطح کشور برداریم.

دریافت کننده و منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد خبر: 737459

وب گردی

وب گردی