اولین همایش ملی سیاستگذاری اجتماعی برگزار می شود

به همت دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه اولین «همایش ملی سیاستگذاری اجتماعی» با حضور استادان، صاحبنظران و حضور مسئولان حوزه اجرایی کشور به مدت دو روز در محل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر رضا امیدی عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دبیر اجرایی علمی این همایش در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت اتخاذ سیاست های اجتماعی در کشور با مشارکت استادان و محققان حوزه های مختلف اجتماعی این همایش با مشارکت اعضای هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی برگزار می گردد. وی ابا اشاره به عنوان همایش افزود: سیاستگذاری اجتماعی حوزه جدیدی است که در کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. این همایش با هدف ایجاد زمینه ارتباط بیشتر دانش نظری در این زمینه مهم و تخصصی با حوزه اجرا و با دعوت از مسئولان و تصمیم گیران دستگاه های اجرایی کشور و به منظور بررسی مسائل و معضلات فرارو و کمک به برطرف نمودن مشکلات برگزار می شود.

دبیر اجرایی این همایش ابراز امیدواری کرد با دستاوردهای حاصل از این همایش گفتمان سازی و زمینه آشنایی بیشتر نخبگان علمی و اجتماعی کشور با مقوله سیاستگذاری اجتماعی که یکی از مباحث مهم و بین رشته ای است، فراهم گردد. دکتر امیدی در خصوص ارائه مقالات در این همایش گفت: طی دو روز برگزاری همایش علاوه بر ارائه مقالات متعدد، ۱۱ پانل تخصصی در حوزه مباحث مختلف اجتماعی با حضور استادان، صاحبنظران و مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است این همایش روزهای پانزدهم و شانزدهم اسفند ماه جاری از ساعت ۸ الی ۱۷ در محل دانشکده علوم اجتماعی برگزار خواهد شد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 738512

وب گردی

وب گردی