جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان معماری واحد کرمان برگزار شد

همزمان با نزدیکی ایام سال جدید و با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و  جمعی از مسئولان واحد کرمان، جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته معماری واحد کرمان در میان شور و شعف دانش آموختگان و خانواده هایشان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در ابتدای این مراسم که به همت کانون فارغ التحصیلان واحد کرمان برگزار شد، ضمن تبریک به فارغ التحصیلان رشته معماری اظهار کرد: همیشه اصالت جشن فارغ التحصیلی به پشت سر گذاشتن دوره ای از علم آموزی و دست یافتن به مرتبه بالاتری از تکنیک، تخصص و پیشرفت است.

آل طه از رئیس کانون فارغ التحصیلان واحد کرمان برای برگزاری این مراسم تقدیر کرد وگفت: جمع شما پیام آور شکل گیری دوستی در دوران دانشجویی شما است که باید ارزش و قدر آن را دانست.

وی با بیان اینکه ثمره دوستی و مودت دانشجویان قطعا در راستای پیشرفت عصر مفاهیم است، تصریح کرد: دراین عصر همه طراحان و هنرمندان پرچمداران جریان های اجتماعی خواهند بود و به نیاز روانی انسان ها توجه بیشتری می کنند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: مسئولین و کارکنان واحد کرمان به زودی شاهد حضور این فارغ التحصیلان در مقاطع بالاترعلمی و پژوهشی در همین واحد دانشگاهی بوده و در رشد و شکوفایی هرچه بیشتر آنان سهیم خواهند بود.

عضو هیات علمی دانشگاه افزود:اکنون که با تلاش خود و یاری خانواده و استادان و کارکنان واحد کرمان موفق به اخذ مدارک دانشگاهی شدید باید بدانید فارغ التحصیلی پایان راه ارتباط با دانشگاه نیست بلکه، آغاز ارتباط علمی با دانشگاها و کسب مدارج علمی بالاتر است.

رئیس واحد کرمان دانشجویان را سرمایه های اصلی برای بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: دانشگاه به وجود شما افتخار می کند چراکه شما سفیران علم در جامعه هستید که با سرمایه گذاری دوران طلایی عمرتان در دانشگاه و سپری نمودن دوران پرافتخار دانشجویی اکنون به عنوان متخصصین کارآمد وارد جامعه می شوید.

مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با برنامه های متنوع و شاد برگزار شد و پس از قرائت سوگندنامه ، دانشنامه هاتوسط مسئولین حاضر به دانش آموختگان اعطا شد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 738837

وب گردی

وب گردی