ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی تمدید شد

مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از فرصت مجدد ثبت نام برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دانشگاه های علوم پزشکی در 26 فروردین 96 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد، فرصت مجدد برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند یا هزینه را پرداخت کرده‌اند اما نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند در نظر گرفته شده است و متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند از تاریخ 26 تا 28 فروردین 96 ثبت‌نام کنند. همچنین متقاضیان در صورت تمایل می توانند اطلاعات ثبت نام خود را در این تاریخ ویرایش کنند.

فارغ التحصیلان کارشناسی رشته‌های علوم پایه شامل بیوشیمی، فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، ریاضی و آمار نیز مجاز به شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد رشته ارزیابی فناوری سلامت هستند و در فرصت تعیین شده می‌توانند، ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌های علوم پزشکی زیرمجموعه وزارت بهداشت از ابتدای اسفند آغاز شد و تا 15 اسفند ادامه داشت که این فرصت برای داوطلبان در فروردین 96 تمدید شد.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 738894

وب گردی

وب گردی