اصولگرایان اگر به گزینه واحد نرسیدند کاندیدا معرفی نکنند

نائب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت عدم دستیابی اصولگرایان به گزینه واحد در انتخابات ریاست جمهوری آینده، بهتر است کاندیدایی در این انتخابات معرفی نکنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا سیدمهدی فرشادان اظهار کرد: اگر اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری آینده به گزینه واحدی نرسند بهتر است که کاندیدایی در این انتخابات معرفی نکنند. به هر حال اگر آنها بخواهند نمود واقعی داشته باشند باید به گزینه واحد برسند، در غیر این صورت صرف جلب مشارکت مردم ضرورتی ندارد و مردم خودشان سال‌هاست که در انتخابات‌های مختلف مشارکت می‌کنند.

وی درباره احتمال معرفی گزینه جدی از سوی اصولگرایان برای رقابت با حسن روحانی نیز افزود: به هر حال آنها برای خودشان ملاک و معیارهایی دارند و باید ببینیم که نهایتا به چه گزینه‌ای می‌رسند. قضاوت کردن در این زمینه سخت و هنوز زود است.

نماینده مردم سنندج در مجلس یادآور شد: این امر محتمل است که افرادی به شکل مستقل در انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندیدا شوند، اما اینکه بتوانند موفقیتی کسب کنند سخت و دور از انتظار است. در واقع اگر کسانی تحت این عنوان ورود کنند با توجه به اینکه تا الان ساز و کاری برای آنها تعریف نشده بعید است که موفقیت خاصی حاصل کنند.

300/306

کد خبر: 739498

وب گردی

وب گردی