از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان با تاکید بر اینکه هرجا که نیاز باشد از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد،گفت: آنچه که شما را در صحنه نبرد با دشمن بیروز می‌کند تجهیزات نظامی نیست بلکه باورهای عمیق دینی و قلبی شما است.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با کارکنان پایور و تحت آموزش دیدار کرد.

وی با حضور در جایگاه شهید گمنام این فرماندهی به مقام شامخ شهداء ادای احترام کرد و پس از آن در مسجد حضرت ولیعصر(عج) ضمن ابراز خرسندی فراوان از حضور در جمع دریادلان نیروی دریایی و جوانان این فرماندهی، اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز نظام اسلامی مدیون رشادت‌ها و آمادگی همیشگی شما جوانان است و این آمادگی برکات فراوانی بدنبال دارد.

پوردستان اولین برکت وجود آمادگی را اعتماد به نفس دانست و افزود: حفظ آمادگی رزمی و تمرین‌های عملی و پر تکرار موجب می‌شود که در هرجا که لازم باشد رزمنده با قدرت حضور یابد.

وی دومین برکت وجود آمادگی نیروهای مسلح را امنیت و آسایش کشور و مردم دانست و تصریح کرد: امروز شاهد ناامنی فراوان در کشورهای همسایه خود هستیم که مردم در وضعیت بسیار سختی زندگی می‌کنند، اما به برکت وجود آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و همچنین جوانان و درجه داران با غیرت و ولایتمداری مثل شما دریادلان امنیت و آسایش در کشور ما حکمفرماست.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: سومین برکت وجود آمادگی، بازدارندگی است؛ چراکه هرچه ما بیشتر آماده باشیم، ترس دشمن بیشتر است، چون می‌دانند جوان‌هایی مثل شما افسران و درجه داران غیور نیروی دریایی حضور مقتدرانه‌ای در صحنه خواهید داشت و دشمنان شاید شروع کننده باشد اما تمام کننده نخواهند بود.

وی تأکید کرد: در هرجا که نیاز باشد ما هستیم و از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

پوردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شما جوانان ولایت مدار نیروی دریایی باید برای همه ایام آماده باشید و کوله بار خود را با سلاح‌های علم، تدین و ولایت مداری پر کنید و بدانید آنچه که شما را در صحنه نبرد با دشمن بیروز می‌گرداند تجهیزات نظامی نیست بلکه باورهای عمیق دینی و قلبی شما است که پر از یاد و نام خداوند است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه من به شما آینده سازان نظام اسلامی این است که با حفظ آمادگی جسمی، ارتقای بنیه علمی و تقویت تدین و تقوای درونی در مسیری گام بر دارید که شایسته نام بلند جمهوری اسلامی ایران است.
دریافت کننده:درخشانی انتشاردهنده:نقاشی

منبع:ایسنا

301/300

کد خبر: 739996

وب گردی

وب گردی