شیخ نعیم قاسم: در تنگنا قرار دادن آیت‌الله عیسی قاسم، توصیه نظام سعودی به بحرین است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اجرای اقدامات ناعادلانه بحرین در خصوص روحانی برجسته این کشور را توصیه رژیم آل سعود به منامه دانست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان، اظهار داشت، متهم کردن کشورهای خارجی به مداخله در بحرین، سیاست فرار به جلوی نظام بحرین است.

وی در گفتگو با شبکه تلویزیونی اللؤلؤه بحرین افزود: جنبش مردمی در کنار صلابت و پایداری مخالفان، نظام بحرین را غافلگیر کرده است، نظام بحرین باید ظلم و ستم را متوقف کند و تا دیر نشده، تدابیری بیندیشد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود:«جنبشی که به رهبری علما و شخصیت‌های فرهنگی در بحرین آغاز شده است در مسیر رسیدن به حق، خود را برای هر نوع جانفشانی آماده کرده است.»

شیخ نعیم قاسم خطاب به مردم بحرین گفت:«شما با جهاد و جانفشانی خود پیروزید، خداوند نعمتی همچون عالم بزرگ آیت الله عیسی قاسم را به شما عطا کرده است.»

وی در ادامه رژیم صهیونیستی را پیروز اصلی بحران‌های منطقه‌ای خواند و افزود: «جنایات نظام بحرین و در تنگنا قرار دادن آیت‌الله عیسی قاسم، از مسائلی است که با توصیه نظام سعودی انجام می‌شود.»

وی ادامه داد: «مردم بحرین در بخش حقوق بشر و در سطح بین المللی از مظلوم‌ترین مردم به شمار می‌آیند.»

دریافت کننده: مجتبی اسماعیلی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 741106

وب گردی

وب گردی