دبیرکل حزب مردمی اصلاحات: با انتخاب دوباره دولت آسیب های اجتماعی کاهش یابد

حجت الاسلام محمد زارع فومنی گفت: با انتخاب دوباره دولت آسیب های اجتماعی هرچه سریع تر کاهش یابد.

حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات درخصوص انتظارات حزب مردمی اصلاحات از روحانی، در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: در صورت انتخاب روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 انتظاری که داریم از دولت این است که باید اولین کاری که انجام دهد دولت را جوان کند، یعنی در حال حاضر متاسفانه یک مقدار ضریب سنی دولت بالا است و اکثر وزرا در سن هایی هستند که واقعا توانایی و انرژی لازم برای تحرک و شادابی دولت را ندارند و باید نیروهای قوی تری را وارد صحنه دولت کند.

وی با بیان این که دولت باید به فضای اقتصادی و معیشت مردم بیشتر توجه کند، ادامه داد: اگر یک سال به من اجازه دهند با برنامه ریزی هایی که حزب ما برای اشتغال جوانان دارد می توانیم برای جوانان این کشور اشتغال ایجاد کنیم و یک جوان بیکار نمی گذارم در کشور بماند. در نشست ها از کارشناسان مختلف مان ساعت ها برای آینده کشور دعوت شد و کارشناسان برنامه ریزی کردند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات افزود: توقع ما از دولت این است که در اولین کاری که انجام می دهد به اشتغال جوانان، اقتصاد کشور، معیشت مردم و ازدواج جوانان بپردازد. در حال حاضر ما هر روز از یک کشور جوان به یک کشور پیر تبدیل می شویم و باید بیاییم به جای اینکه محدود کنیم یک فضای شادی را در کشور ایجاد کنیم، فضای ازدواج را راحت تر و قوانینی را بگذاریم تا جوانان راحت تر ازدواج کنند تا بتوانند شغل پیدا کنند.

وی در پایان گفت: بحث ما این است که دولت بتواند آسیب های اجتماعی را هرچه سریع تر کاهش دهد .

خبرنگار: شایان دنیادیده/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 741123

وب گردی

وب گردی