پایان نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی در اسلام آباد

قانونگذاران آسیایی در نشست خود در اسلام آباد با حمایت از مردم فلسطین اقدام احتمالی آمریکا در انتقال سفارت خانه این کشور از پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس را محکوم کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا وسیما از اسلام آباد، قانونگذاران آسیایی در نشست خود در اسلام آباد با حمایت از مردم فلسطین اقدام احتمالی آمریکا در انتقال سفارت خانه این کشور از پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس را محکوم کردند.

«هاجر چنارانی» نماینده کشورمان در این نشست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در اسلام آباد گفت: نمایندگان مجالس آسیایی شرکت کننده در نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی به اتفاق انتقال سفارت آمریکا از «تل آویو» به «بیت المقدس» را محکوم کردند.

وی افزود: شرکت کنندگان بر وجود کشور فلسطین به عنوان یک کشور مستقل به مرکزیت بیت المقدس تاکید کردند.

مبارزه با تروریسم و افراط گرایی از دیگر موضوع های دستور کار این نشست بود.

دکتر «خرم» معاون دبیرکل مجمع مجالس آسیایی گفت: موضوع تروریسم یک موضوع بسیار مهم در این مجمع است ومجمع قطعنامه مفصلی نیز درباره آن دارد.

در نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی که به مدت 2 روز در اسلام آباد پایتخت پاکستان برگزار شد 70 نماینده از 23 کشور آسیایی حضور داشتند.

در این نشست خانم ها «هاجر چنارانی» و «سیده فاطمه ذوالقدر» نمایندگان مجلس شورای اسلامی کشورمان به نمایندگی از ایران ضور داشتند.

خبرنگار: شایان دنیادیده/ منتشرکننده:نقاشی

کد خبر: 741494

وب گردی

وب گردی