بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی

جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است:
دوازدهم فروردین سال 1358، روز حضور آگاهانه و حماسی مردم برای تعیین شکل و محتوای حکومتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی داشت. مردمی که در راه پیروزی، زندان‌ها، شکنجه‌ها، تبعیدها و محرومیت‌های بسیاری را متحمل شده و بهترین فرزندان خود را تقدیم کرده بودند در یک همه‌پرسی تاریخی اعلام کردند که می‌خواهند در سایه سار اسلام عزیز، حق تعیین سرنوشت خود را، خود در دست بگیرند و به همین دلیل به استقرار نظام "جمهوری اسلامی" رأی آری دادند.
رویداد این روز بزرگ، لبیک فاتحانه به ندای آسمانی "واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولاتفرقوا" بود که از حنجره رهبری خداخواه و متکی به ستون مستحکم مردمی بیدار بیرون آمد.
آری! روز جمهوری اسلامی، ثمره شیرین جهاد مردم و اکمال نعمت استقلال و آزادی است که با دستان تک تک میلیون ها ایرانی در مقابل چشمان امیدوار مستضعفان جهان و نگاه بهت زده دشمن رقم خورد.
روزی که طلیعه و نماد برگزاری انتخابات متعددی در نظام اسلامی شد و مردم نیز با بصیرت مثال‌زدنی خود، 12 فروردین 58 را پایان کار ندانسته و در سال‌های پس از آن با حضور باشکوه خود در انتخابات مختلف، مردمسالاری دینی را مکررا به نمایش گذاشتند.
اینک در آستانه یوم ا... 12 فروردین 1396 و سالروز شهادت دهمین ستاره پرفروغ سپهر ولایت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) بار دیگر خداوند متعال را بخاطر موهبت الهی استقرار حکومتی برآمده از قرآن کریم و عترت طاهرین (ع) شکر نموده و بزرگداشت این حماسه تاریخی را مورد تاکید و یادآوری قرار می‌دهیم.
نهاد انقلابی جهاددانشگاهی در آستانه این روز اعلام می‌دارد که همچون گذشته با تمام قوا در خدمت شجره طیبه جمهوری اسلامی و ملت رشید ایران خواهد بود و با اعتقاد راسخ به وصایای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و گام برداشتن در مسیر هدفگذاری شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) همه بنیه علمی، فرهنگی و آموزشی خود را برای تحقق آرمان های والای انقلاب بویژه خوداتکایی، استقلال و اقتصاد درون زا به کارگیرد.
اعضای این نهاد، با درک اهمیت تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال"، حضور حداکثری و دشمن شکن مردم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را پشتوانه حرکت مسوولان به سمت پیشرفت کشور دانسته و تمام تلاش خود را برای رونق هرچه بیشتر این رویداد و عرصه نمایش اتحاد ملّی مصروف خواهند داشت.

جهاددانشگاهی
یازدهم فروردین ماه 1396

خبرنگار و ا انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 743645

وب گردی

وب گردی