انهدام باند قاچاق هروئین در همدان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر انتظامی استان همدان از انهدام باند قاچاق هروئین و کشف ۲ کیلو و ۸۲۵ گرم هروئین در یک عملیات از قاچاقچیان موادمخدر و دستگیری ۵ قاچاقچی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی قزوینه در تشریح این کشف گفت: در پی انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر استان بر روی یک باند قاچاق هروئین، مشخص شد قاچاقچیان در پوشش خانواده در ۲ آپارتمان اقدام به تهیه و توزیع میزان قابل توجهی هروئین می‌کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس مبارزه با موادمخدر استان به منظور انهدام این باند در یک عملیات غافلگیرانه، موفق به کشف و ضبط میزان ۲ کیلو و ۸۲۵ گرم هروئین شده و در این رابطه چهار نفر قاچاقچی مرد و یک نفر زن دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان در پایان بیان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر با تمام قدرت سراسر استان را برای قاچاقچیان موادمخدر نامن کرده و از مردم درخواست کرده هر گونه اخبار و گزارشات در زمینه موادمخدر را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی

کد خبر: 743688

وب گردی

وب گردی