ترویج و بروز تئوری پوپولیست سم مهلک برای کشور است

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود سال ۱۳۹۶ را با معادلات جدید جهانی نیازمند تدبیر و عقلانیتی دو چندان در صحنه سیاسی کشور دانست تا از ترویج و بروز تئوری پوپولیست که سم مهلک بر کشور است جلوگیری شود .

به گزارش ایسکانیوز، در نشست صمیمی نخبگان و جوانان استان سمنان با رئیس جمهوری ،بهرام ابراهیمی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به عنوان نماینده دانشجویان و جوانان استان سخنرانی کرد.


ابراهیمی ضمن یادآوری حماسه ۲۲خرداد ۱۳۹۲ که یاد آور صبر آیت الله هاشمی ، اندیشه اصلاحات و تدبیر روحانی است گفت: ثمره آن را زنده شدن امید در دل های دانشجویان و جوانان و پاک شدن غبار تزویر و دروغ از چهره ایران است.
همچنین با یادآوری بخشی از خسارات وارد شده به کشور در 8 سال گذشته و نابودی ۹۰۰ میلیارد دلار درآمدهای نفتی ،تسخیر دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد ضربه های علمی ،عمرانی و مالی به این شجره یادگار امام راحل عظیم الشان و آیت الله هاشمی رفسنجانی(رضوان الله) ،بورسیه های غیر قانونی در وزارت علوم ، گسترش سایه تهدید و جنگ بر کشور با عملکردهای بی خردانه در سیاست خارجی و کاغذ پاره نامیدن قطعنامه های شورای امنیت ..آن ها را از حافظه تاریخی دانشجویان پاک نشدنی دانست .


عضو هیئت موسس اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی،ضرورت توجه به صدور مجوز فعالیت این اتحادیه را که با نظر و هدایت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) شکل گرفته است، به عنوان یکی از اصول قانون اساسی و حقوق دانشجویان از سوی ریاست محترم جمهور ضروری دانست .


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه کشور در زمینه های علمی،فرهنگی و اقتصادی را در گرو توسعه سیاسی دانست که افزایش آن نقطه کمال ایران اسلامی محسوب می شود .


وی همچنین سال ۱۳۹۶ را با معادلات جدید جهانی نیازمند تدبیر و عقلانیتی دو چندان در صحنه سیاسی کشور دانست تا از ترویج و بروز تئوری پوپولیست که سم مهلک بر کشور است و همگی طعم تلخ آن را ۸سال چشیده اند جلوگیری شود .

تایید کننده: سرلک

کد خبر: 745649

وب گردی

وب گردی