راه ندادن هانی به مراسم پرسپولیسی ها تقصیر چه کسی بود؟!+ عکس

نگاهی به حواشی جشن قهرمانی پرسولیس و غیبت هانی در مراسم و برداشتن اتهامات از ارگان های مختلف.

به گزارش ایسکانیوز، شب گذشته و پس از پایان بازی تیم‌های پرسپولیس و پدیده که با برتری پر گل سرخ‌پوشان همراه بود مراسم اهدای جام قهرمانی پرسپولیس انجام شد اما برخلاف اینکه در دو سال گذشته بارها از سوی پرسپولیسی ها اعلام می شد در صورت قهرمانی جام را می دهند تا هانی نوروزی پسر کاپیتان فقید این تیم بالای سر ببرد این اتفاق نیفتاد.

درنهایت این اتفاق رخ نداد تا انتقادهای زیادی به مسوولان برگزار کننده بازی، مسوولان باشگاه پرسپولیس و برخی از ارگان‌های مرتبط وارد شود. این در حالی است که پدر،‌برادر و فرزند مرحوم نوروزی در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند تا طبق قول پرسپولیسی‌ها جام قهرمانی روی دستان هانی نوروزی قرار بگیرد اما با وجود همه پیش‌بینی‌ها چنین اتفاقی نیفتاد تا خانواده کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس عصبانی و گریان ورزشگاه آزادی را ترک کنند.

درخصوص رخ ندادن این اتفاق مسائل و موارد حاشیه زیادی به گوش می‌رسد اما هیچ یک از تفسیر کنندگان این موضوع اشاره ای به اختلاف خانوادگی نوروزی نداشتند! اگر نگاهی به پشت پرده این موضوع بیاندازیم می بینیم شاید مقصر این موضوع هیچ کدام از ارگان های دولتی نباشند.

خبری از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به گوش رسید، معصومه ابراهیمی همسر کاپیتان فقید سرخ پوشان با یکی از بازیکنان پرسپولیس تماس گرفته و از خواسته او هانی را به جشن ببرد و از حضور عمو و پدر بزرگش ممانعت به عمل آید. همچنین هانی بارها در هتل و در حضور مسوولان برگزاری مراسم عنوان کرده بود که می خواهد تنهایی به روی سکو برود!

اگر نگاهی قانونی هم به این موضوع بیاندازیم می بینیم مسوولان باشگاه پرسپولیس، مسوولان سازمان لیگ، ارگان یگان ویژه و... تقصیری در این موضوع نداشتند. طبق برنامه قبلی و با هماهنگی سازمان لیگ قرار بود هانی بعد از جشن 7 دقیقه ای سرخ ها روی سکو آمده و قول پرسولیسی ها به حقیقت بپیوندد و همه با هم جشن بگیرند اما خانواده نوروزی عجله کردند و هانی را باچشم گریان از ورزشگاه خارج کردند.

برداشتن اتهامات!!!

اگر باشگاه پرسپولیس و مسوولان نمی خواستند هانی را به روی سکو ببرند هیچوقت او را به هتل دعوت نمی کردند و برنامه شان را با او هماهنگ نمی کردند!!

اگر مشکل سازمان لیگ نداشتن آی دی کارت بود کمند، مایسا، شنتیا و پسر بیرانوند هم نمی توانستند در جشن حضور داشته باشند و علیپور هم هانی را به کنار زمین نمی برد!!

اگر ارگان یگان ویژه مقصر بود حتی هانی نمی توانست به کنار زمین برود و طبق قانون از حضور او جلوگیری می شد!!

حالا می رسیم به همان موضوع اصلی؛ با وجود هماهنگی های قبلی که با خانواده نوروزی شده بود آن ها قصد برهم زدن نظم را داشتند. اگر از فضای ورزشگاه دور شویم و جشن قهرمانی را از تلویزیون نگاه کنیم می بینیم هنوز حسینی جام را بالای سر نبرده صدای پدر بزرگ هانی از میکروفن گزارشگر شنیده می شد که شروع کرده به فریاد زدن و ناراحتی! همچنین وقتی علیپور قصد داشت هانی را به روی سکو ببرد مهدی نوروزی ممانعت می کند و به او می گوید هانی فقط با او می تواند به جشن سرخ ها برود!

این اختلاف خانوادگی باعث شد اول دل یادگار هادی و بعد 40 میلیون هوادار سرخ بشکند و انگشت اتهامات به سوی باشگاه و برخی ارگان ها برود.

کنداکتور جشن قهرمانی:

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 760014

وب گردی

وب گردی