«مادر» در جشنواره جهانی فیلم فجر نمایش داده شد

فیلم «مادر» به کارگردانی اردینتستسیگ بازاراگچا در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، علیرضا شجاع نوری، ضمن خوشامد گویی به مخاطبان حاضر در سالن از اردینتستسیگ بازاراگچا، کارگردان و مانختویا بازاروانی، نویسنده و تهیه کننده دعوت کرد تا دقایقی پیش از نمایش فیلم با تماشاگران صحبت کنند.
بازاراگچا بیان کرد: خوشحال هستم که امشب شما را در این سالن می بینم. من دانشجوی رشته تئاتر دراماتیک هستم و تاکنون در بیش از 100 نمایش و 40 فیلم بازی کرده ام. فیلم«مادر» سومین فیلمی است که کارگردانی کرده ام و شما امشب قراراست آن را تماشا کنید.
او افزود: من و مانختویا، نویسنده و تهیه کننده، سال پیش یکدیگر را ملاقات کردیم و همکاریمان را برای ساخت این فیلم آغاز کردیم. فیلم«مادر» تاکنون حضور موفقیت آمیزی در کشورهای روسیه، آمریکا، هند و بنگلادش داشته است و به زودی به ایتالیا و فرانسه می رود. از برنامه ریزان این جشنواره تشکر می کنم که ما را به جشنواره جهانی فیلم فجر دعوت کردند. برای شما خوشبختی و موفقیت های بزرگ آرزو می کنم.
آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.
دریافت: رضایی/ انتشار: سلیمی
501500

کد خبر: 761604

وب گردی

وب گردی