جوکوویچ دلیل اخراج مربیانش را اعلام کرد

نواک جوکوویچ که اخیرا تمامی تیم مربیگری خود را اخراج کرده است از دلیل این اتفاق صحبت کرد.

به گزارش ایسکانیوز نقل از Express،نواک جوکوویچ در اظهارات اخیر خود اعلام کرد برای بازگشت به اوج و رسیدن دو باره به موفقیت تیم مربیگری خود را تغییر می‌دهد. جوکوویچ در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مونته کارلو حذف شد و در دو تورنمنت از سه تورنمنت اخیر تنیس که شرکت کرد به این مرحله راه نیافت.

او که ۱۲ بار قهرمان گرند اسلم شده است، از رتبه اول در رنکینگ جهانی سقوط کرد و جای خود را به اندی ماری داد. جوکوویچ درباره اخراج تیم مربیگری خود گفت‌: فکر می‌کنم این فصل جدیدی از زندگی من است. همیشه به سمت بالا حرکت می‌کردم و این دفعه مسیر دیگری را تجربه کردم. می‌خواهم راهی پیدا کنم تا دوباره به اوج برگردم و این بار قدرتمندتر این کار را انجام بدهم. به این مساله ایمان دارم. بنابراین می‌خواهم برای پیدا کردن فرد مناسب وقت بگذارم. شخصی که بتوانم از نظر حرفه‌ای با او ارتباط بر قرار کنم. آنقدر در تورها بازی کردم که بدانم چگونه باید برنامه روزانه خود را تنظیم کنم. نمی‌خواهم عجولانه تصمیم بگیرم. برای مدتی با حمایت خانواده‌ و مدیران به تنهایی در تورها حاضر می‌شوم. زمانی که فرد مناسب را پیدا کردم به مردم اطلاع خواهم داد. در حال‌ حاضر از حمایت و درک هواداران تشکر می‌کنم.

جوکوویچ در ادامه‌ از مربیان خود تشکرکرد و اظهار کرد: همیشه از سرمربی‌ام به خاطر یک دهه دوستی و همکاری تشکر می‌کنم. بدون حمایت آنها نمی‌توانستم موفقیت‌هایم را کسب کنم. می‌دانم که آنها زندگی و کار حرفه‌ای خود را وقف من کردند. این تصمیم ساده ای نبود اما همه ما احساس کردیم که باید تغییر ایجاد شود. رابطه من با آنها از بین نمی‌رود و آنها مثل خانواده‌ من هستند. هیچ وقت جایگاه آنها تغییر نمی‌کند.

کد خبر: 764861

وب گردی

وب گردی