«توفان» مازیار سیدی در راه است

مازیار سیدی، کارگردان «مرسولات پترزبورگ» و بازیگر «آشپزخانه» از 28 اردیبهشت نمایش «توفان» شکسپیر را در تالار خورشیدی دانشگاه هنر روی صحنه می برد. دراماتورژی این اثر را فرهاد امینی برعهده دارد، اسماعیل شفیعی استاد مشاور این پروژه و رضا سرور نیز استاد مشاور دراماتورژی این اثر است.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر دریافتی، در این نمایش که یک پروژه استاد-شاگردی است و بازیگران آن عمدتا از دانشجویان تئاتر دانشگاه های هنر سراسر ایران هستند، استاد مشاور گریم: افسانه قلی زاده، استاد مشاور نور: صبا کسمایی، مربی بدن و حرکت: راحله تعبدی، مربی موسیقی: پویا پورامین و امیر سلامی هستند، همچنین نریشن تیزر این نمایش را محمدحسن معجونی موسس گروه تئاتر «لیو» گفته است.

بازیگران «توفان» عبارتند از: محمدرضا آبانگاه، شادی امیری، پویا پورامین، برنا انصاری، نگین بهزاد، حسین دریس، آنیتا رجبی، بهتاش ساکنین، یکتا طبیبی، دریا فلکی، مرضیه فیلی، حمید صدری، عبدالرضا نصاری، مجتبی علیپور، یاسمن وفایی و مازیار سیدی. همچنین از دیگر عوامل «توفان» می توان به مدیر تولید: مسعود غزنچایی، مدیر فنی: مصطفی اسفندیاری، دستیار یک و برنامه ریز بخش بازیگری: زهرا میرآقایی، دستیار یک و برنامه ریز بخش غیر بازیگران: غزاله بداقی، منشی صحنه: شیرین اسماعیلی، آیدا کلاهی، مدیر صحنه: محمد ابراهیم علایی، گروه طراحی و اجرای صحنه (سرپرست طراحان): مازیار سیدی، پوریا اخوان، مرضیه جعفرپور، رستگار محمدی، طراح لباس: آیدا میرزاخانی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، طراح گریم: پریا پیوستی، انتخاب موسیقی: مازیار سیدی ، مدیر تبلیغات: شاهین خلیل پور، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: عسل عباسیان، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی، طراح پوستر، بروشور و ساخت تجهیزات تیزر: هما ساداتیان، عکاس: البرز تیمورزاده اشاره کرد.

پیش فروش «توفان» که تا نیمه خرداد هر شب ساعت 19:30 روی صحنه می رود در سایت تیوال آغاز شده و در خلاصه آن آمد است: «پراسپرو برای آموختن دانش جادویی و علوم جدیده شهریاری را به برادرش آنتونیو سپرد و برادرش به او خیانت کرد. با همراهی شاه ناپل توطئه ای ساختند تا پراسپرو را از تمام حقوق بعنوان دوک میلان محروم کنند. نمی توانستند پراسپرو را بکشند پس به همراه دختر سه ساله اش به دریا سپردند.پراسپرو و دخترش به جزیره ای متروک رسیدند و نجات یافتند. پراسپرو در همانجا به آزمودن و آموختن پرداخت تا از چرخش روزگار همان دریا دشمنانش را یکجا به جزیره آورد.»

دریافت و انتشار:سلیمی

500

کد خبر: 765751

وب گردی

وب گردی