لزوم همت عمومی برای حضور در انتخابات

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در آذربایجان‌شرقی با اشاره به لزوم همت عمومی برای حضور در انتخابات گفت: امروز مردم آرزو می‌کنند که دیگر به آن هشت سال سرد و تاریک بازنگردند.

به گزارش ایسکانیوز، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی در آئین گشایش کمیته هنرمندان این ستاد، افزود: هم اینک بسیاری از مهره‌های کلیدی دولت قبل با همان اندیشه‌ها در ستادهای انتخاباتی طرف مقابل به صف شده‌اند، این موضوع نشانگر این است که احتمال بازگشت آن دوران همچنان وجود دارد.

وی در عین حال یادآور شد: تنها راه تداوم مسیر عقلانیت و عزت ایران، احساس مسئولیت مردم و حضور در پای صندوق‌های رای برای انتخاب مجدد حسن روحانی است.

پوری حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز، همایش‌های فرهنگ و هنر حال و هوایی بسیار متفاوت از گذشته دارند، گفت: قدرتی که فرهنگ و هنر دارد، در هیچ چیزی وجود ندارد، برای همین هم عده‌ای همواره به بدنبال ایجاد محدودیت در این عرصه هستند.

وی با بیان اینکه شعر، ادبیات، هنر فیلم و تئاتر، روح انسان را تلطیف می‌کند، خاطرنشان کرد: روح انسان با هنر جلا یافته و به پرواز در می‌آید.

پوری حسینی با تاکید بر حمایت تمام قد دولت تدبیر و امید از جایگاه فرهنگ و هنر تصریح کرد: آرزو کنیم که دیگر به آن هشت سال تاریک برنگردیم و هرگز انسان‌های خشک و یخی را بر جامعه حاکم نکنیم.

خبرنگار:علی درخشان/تایید:سرلک

کد خبر: 766755

وب گردی

وب گردی