نرخ ارزهای بانکی ثابت ماند

بانک مرکزی نرخ تبادلی ۳۹ارز را برای امروز (یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمامی ارزها بدون تغییر نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

به گزارش ایسکانیوز، براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز بدون تغییر نسبت به روز شنبه ۳۲هزار و ۴۵۰ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس ۴۱هزار و ۸۱۵ریال و هر یورو ۳۵هزار و ۴۶۱ریال ارزش‌گذاری شد.

بر این اساس هر فرانک سوئیس ۳۲هزار و ۴۱۰ریال، کرون سوئد ۳هزار و ۶۷۵ریال، کرون نروژ ۳هزار و ۷۹۰ریال، کرون دانمارک ۴هزار و ۷۷۸ریال، روپیه هند ۵۰۵ریال، درهم امارات متحده عربی ۸هزار و ۸۳۳ریال، دینار کویت ۱۰۶هزار و ۴۷۱ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰هزار و ۹۵۲ریال، یکصد ین ژاپن ۲۸هزار و ۶۳۰ریال، دلار هنگ کنگ ۴هزار و ۱۶۳ریال، ریال عمان ۸۴هزار و ۳۴۱ریال و دلار کانادا ۲۳هزار و ۶۶۶ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۲هزار و ۴۲۱ریال، لیر ترکیه ۹هزار و ۸۱ریال، روبل روسیه ۵۷۰ریال، ریال قطر ۸هزار و ۹۰۸ ریال، یکصد دینار عراق ۲هزار و ۷۴۳ریال، لیر سوریه ۱۵۲ریال، دلار استرالیا ۲۳هزار و ۹۷۶ریال، ریال سعودی ۸هزار و ۶۵۰ریال، دینار بحرین ۸۶هزار و ۱۰۲ریال، دلار سنگاپور ۲۳هزار و ۱۴۶ریال، ده روپیه سریلانکا ۲هزار و ۱۲۸ریال و یکصد روپیه نپال ۳۱هزار و ۴۸۳ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۶هزار و ۷۰۵ریال، دینار لیبی ۲۳هزار و ۲۲ریال، یوان چین ۴هزار و ۷۰۴ریال، یکصد بات تایلند ۹۳هزار و ۵۹۴ریال، رینگیت مالزی ۷هزار و ۴۶۵ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۲۸هزار و ۸۷۷ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰هزار و ۲۷۶ریال، افغانی افغانستان ۴۷۸ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷هزار و ۲۳۴ریال، منات آذربایجان ۱۹هزار و ۶۲ریال، سومونی تاجیکستان ۳هزار و ۸۱۸ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۳هزار و ۲۵۳ریال است.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 767500

وب گردی

وب گردی