تاجگردون رفت/احمدی پور جایگزین شد

معاون سیاسی وزیر کشوراز استعفای امروز غلامرضا تاجگردون به عنوان یکی از اعضای هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری به ایسکانیوز خبر داد.

علی‌اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کل کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در خصوص اقدام امروز غلامرضا تاجگردون مبنی بر اعلام انصراف وی از سمت عضو هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به متن اعلامی آقای تاجگردون مبنی بر حضور همزمان در هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و ریاست هیأت عالی نظارت بر انتخابات شهر و روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد این استعفا مورد قبول وزارت کشور قرار گرفت.

وی گفت: یکی از مهمترین دلایل این استعفا فعالیت آقای تاجگردون در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری عنوان شد.

احمدی در ادامه بیان کرد: با توجه به استعفای یکی از اعضای هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، زهرا احمدی پور که قبل از این به عنوان عضو علل البدل در هیات اجرایی حضور داشتند جایگزین غلامرضا تاج گردون شد.

زهرا احمدی پور در حال حاضر به عنوان معاون رئیس جمهور، و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دولت یازدهم مشغول به فعالیت است.

متن نامه استعفای غلامرضا تاج گردون بدین شرح است:

«بسمه تعالی

برادر گرامی؛

دکتر رحمانی فضلی

وزیر محترم کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور

با سلام؛

با توجه به اینکه اینجانب همزمان با عضویت در هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری،‌ ریاست هیأت عالی نظارت بر انتخابات شهر و روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارم و در ایام برگزاری انتخابات وظیفه این دو، مسئولیت سنگینی است با توجه به ضرورت حضورم در استان بدین وسیله استعفای خود را از هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری تقدیم می‌کنم.

«خواهشمندم مراتب جهت اقدام به سایر مراجع اعلام گردد.»

خبرنگار:درخشان/تایید:سرلک

کد خبر: 768035

وب گردی

وب گردی