هنرنمایی بانوی کم‌توان جسمی در نگارخانه پردیسان

فاطمه محمد‌شریفی از بانوان هنرمند و کم‌توان جسمی کشورمان، تجربه‌ی خود در زمینه هنر نقاشی را در گالری یک نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، این نمایشگاه نقاشی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با هنر و حوزه‌های مختلف آن و همچنین گسترش فرهنگ بازدید از اماکن و برنامه‌های فرهنگی هنری و نمایشگاه‌ها گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه هنری تابلوهای نقاشی و طراحی فاطمه محمدشریفی به منظور آشنایی علاقمندان به هنر نقاشی، تعامل هنرمندان و شهروندان، ارتقای سواد بصری و حمایت از هنرمندان نقاشی به نمایش گذاشته می‌شود.

فاطمه محمد‌شریفی از بانوان هنرمند و کم‌توان جسمی کشورمان سال ۸۶ در مجتمع توان‌یابان مشهد با استاد حسن‌زاده آشنا شده و به لطف این استاد گرانقدر مسیر زندگی خود را پیدا کرده است. وی با راهنمایی و تشویق‌های استاد حسن‌زاده به نقاشی با پا ترغیب شد و به دنبال آن طی یکسال تنها خط‌های عمودی و افقی کار کرد و سپس پا به دنیای نقاشی با تکنیک رنگ روغن گذاشت.

در کارنامه هنری وی برگزاری نخستین نمایشگاه هنری در سال 90، دعوت به نمایشگاه دانشگاه فردوسی به مناسبت هفته معلولان به مدت پنج سال پیاپی، برپایی نمایشگاه‌های متعدد هنری به صورت انفرادی و گروهی به چشم می‌خورد.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا چهارم خردادماه ساعت 9 تا 18 به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.

دریافت کننده: بخشی پور/ انتشار سلیمی

502500

کد خبر: 768346

وب گردی

وب گردی