کار شاگردان سیچلو از اول خردادماه آغاز می‌شود

تمرینات تیم ملی والیبال زیر 23 سال مردان ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی جهان از یکم خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای زیر 23 سال جهان از 27 مرداد تا پنجم شهریورماه به میزبانی مصر برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا با کسب عنوان قهرمانی سهمیه حضور در این رقابت‌ها را به دست آورد، تمرینات آماده سازی خود را از یکم خردادماه با حضور 16 بازیکن آغاز می‌کند.

خوان سیچلو سرمربی تیم ملی زیر 23 سال مردان ایران بازیکنان زیر را برای حضور در مرحله نخست تمرینات آماده سازی دعوت کرده است که خود باید روز دوشنبه یکم خردادماه خود را به امیر مهدی نفر سرپرست این تیم معرفی کنند.

رحمان تقی زاده، شایان حمودی، فردین قله قوند، امین اسماعیل نژاد، جابر اسماعیل‌پور، سلیم چپرلی، سعید جواهری توانا، امین خداپرست، سهند اله‌وردیان، محمد دلیری، مهرداد شیبانی، بهنام ابراهیمی، آرمین ایگدری، کیارش حیدری، میلاد حمیدی و محمد هانی.

دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار شد و تیم‌های ایران، ژاپن و چین تایپه مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

به این ترتیب تیم‌های ایران و ژاپن با کسب مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی این رقابت‌ها، سهمیه حضور در مسابقات جهانی مصر را از آن خود کردند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 768361

وب گردی

وب گردی