58 تروریست داعش در دیرالزور سوریه کشته وزخمی شدند

یروهای ارتش سوریه با پشتیبانی هوایی مواضع و محورهای تحرک تروریست ها را در شهر دیرالزور و اطراف آن هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن حدود 58 تن از انان منجر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری سوریه سانا از دیرالزور ، یک منبع نظامی اعلام کرد یگان های ارتش با دفع حملات گروه های تروریستی وابسته به داعش به ایستگاه های نظامی اطراف المقابر و منطقه الموظفین ­28 تن از انان را کشته و 30 تن دیگر را زخمی کردند.

این منبع حاکیست در این درگیری ها یک دستگاه تانک و چند خودرو نظامی از جمله دو خودروی مجهز به سلاح سنگین و یک خودروی اماده انفجار انان را منهدم شدند.

همچنین نیروی هوایی سوریه بتازگی تحرکات و مواضع تروریست های داعش را در مناطق الثرده ، المقابر ، المعامل ، المکبات ، مناطق خسارات و الکنامات ، العرضی ، شیخ یاسین و در روستای الجفره هدف قرار دادند که به انهدام چند خودروی مجهز به سلاح سنگین و کشته و زخمی شدن شماری از آنان منجر شد.

یگان های ارتش چند روز پیش نیز با پشتیبانی هوایی مواضع داعش را در محور جنوبی شهر دیرالزور در مناطق المقابر و الحمیده ، خسارات ، کنامات ، حطلبه و سفیره منهدم کردند که شماری از انان کشته و زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

306

کد خبر: 778907

وب گردی

وب گردی