بررسی نحوه حسابرسی بودجه در صداوسیما و بانک مرکزی

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با اشاره جلسه این کمیسیون گفت: مقرر شد گزارشی پیرامون نحوه حسابرسی بودجه در دو نهاد صداوسیما و بانک مرکزی تهیه شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا امیرحسنخانی با اشاره به جلسه امروز (سه شنبه، 2 خرداد ماه) کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه پیرامون نحوه حسابرسی در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی و بانک مرکزی صحبت شد.

نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مقرر شد در خصوص نحوه حسابرسی این دو نهاد گزارشی تهیه شده و از مسئولان نیز دعوت شود که با توضیحاتی که ارائه می دهند در این خصوص تعیین تکلیف صورت گیرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید نحوه حسابرسی بودجه دو سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و بانک مرکزی شفاف سازی شود، عنوان کرد: در این راستا لازم است بیلان، هزینه کرد، تراز و غیره در این دو نهاد مشخص شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این موضوع در قالب پرونده ای قرار گرفته که حدود 18 سال است باید بررسی شود لذا قصد داریم ببینیم قوانین مربوطه در این زمینه تا چه حد رعایت شده است.

منبع:خانه ملت

301/300

کد خبر: 780795

وب گردی

وب گردی