آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال جزیره

با پایان یافتن رقابتهای لیگ برتر انگلستان ، تیم های لیگ جزیره درصدد جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده هستند . در این گزارش آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر انگلستان را مرور می کنیم .

به گزارش ایسکانیوز، لیگ برتر انگلستان با قهرمانی باشگاه چلسی به پایان رسید و اینک تیم های مختلف لیگ برتر انگلستان در حال تلاش برای جذب بازیکنان جدید هستند . در این گزارش 5 شایعه جدید نقل و انتقالات فوتبال انگلستان را با هم مرور می کنیم .

1 . تیمو باکایوکو به چلسی

به نقل از دیلی تلگراف ، مقصد احتمالی باکایوکو چلسی است . این هافبک 22 ساله شایعات اخیر مبنی بر انتقالش به پاریسن ژرمن را رد کرده است و در این باره اظهار کرد : " من هرگز باشگاهی که از من حمایت می کند را ترک نخواهم کرد !"

با این حال نمایندگان این هافبک فرانسوی در حال مذاکره با باشگاههای لیگ برتر انگلستان از جمله منچستر یونایتد ولیورپول هستند اما شنیده می شود که چلسی علاقه شدیدی به جذب او دارد .

2 . جرمین دفو به بورنموث

به نقل از دیلی تلگراف ، دفو در تابستان آینده قرار است به بورنموث برگردد . با توجه به سقوط ساندرلند به چمپیون شیپ دفو از سوی باشگاه اجازه دارد که به صورت آزاد به تیم های لیگ برتری ملحق شود . این مهاجم 34 ساله در این فصل از رقابتهای لیگ برتر موفق شد 15 گل به ثمر برساند .

3 . جو هارت به لستر سیتی

به نقل از تایمز ، لستر گزینه اول انتقال جو هارت در فصل آینده است .این دروازه بان ملی پوش باشگاه منچستر سیتی در فصل اخیر به تورینو ایتالیا پیوسته بود و احتمال این وجود دارد که او به عنوان بخشی از قرارداد خرید کاسپر اشمایکل به لستر سیتی منتقل شود .هارت جزو 4 بازیکن ضعیف این فصل سری آ بود که در 38 بازی 63 بار دروازه اش را باز شده دیده بود .

4 . هنری اونیکورو به آرسنال

اینطور به نظر می رسد که آرسنال در رقابت با سایر باشگاههای لیگ برتری از جمله ساوتهمپتون ، اورتون و وست برومویچ شانس بیشتری برای امضای قرارداد با مهاجم با کیفیت و 19 ساله نیجریه ای دارد .این مهاجم خوش استیل اکنون در تیم ایپن بلژیک حضور دارد و در 38 بازی توانسته به طرز اعجاب انگیزی 23 گل به ثمر برساند . گزارش ها حاکی از این است که بند آزادسازی 6.8 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن وجود دارد .

5 . میچی باتشوایی به نیوکاسل

بنا به ادعای دیلی میرر ، باتشوایی که فصل گذشته با چلسی موفق به کسب عنوان قهرمانی جزیره شده است در حال انجام یک قرارداد قرضی برای پیوستن به تیم تازه صعود کرده نیوکاسل است . این مهاجم 23 ساله بلژیکی که اولین فصل حضورش را با آنتونیو کونته در چلسی سپری کرد ، می تواند با پیوستن به کلاغ ها فرصت بازی بیشتری بدست آورد .

601

کد خبر: 780814

وب گردی

وب گردی