سوبارو XV مدل 2017 قیمت گذاری شد

 قیمت و جزئیات سوبارو XVمدل 20177 اعلام شد که قرار است ماه زوئن در بازار استرالیا به فروش برسد.

به گزارش ایسکانیوز، نسل جدید سوبارو XV دارای کاهش وزن در مدل پایه است در حالی که به صورت استاندارد به گیربکس اتوماتیکCVT نیز مجهز شده است. در نتیجه، XV جدید دارای قیمت پایه 27990 دلار است. قیمت پایه قبلی این خودرو 292400 دلار بود.

در واقع XV از تمرکز جدی سوبارو بر ارزش بهره می برد و قیمت سه نسخه از چهار نسخه آن کاهش یافته است که جزئیات و نام هایی مشابه مدل های سدان و هاچ بک ایمپرزا دارند.

این خودرو از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر باکسر افقی بنزینی با تکنولوژی استارت استاپ و قدرت 115 کیلووات و گشتاور 196 نیوتون متر بهره می برد. میزان مصرف سوخت این خودرو با مدل قبلی آن تفاوتی نداشته و 7 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است. هیچ گزینه دستی یا دیزلی و هیبریدی برای این خودرو موجود نیست.

این مدل جدید دارای سیستم کنترل در سراشیبی، قابلیت های آفرود بیش تر، 220 میلی متر ارتفاع از زمین و حالت X است که سیستم چهار چرخ فعال، نیرومحرکه و ترمز را تنظیم می کند.

همچون ایمپرزا، مدل پایه این خودرو از نمایشگر لمسی کوچک تر 7 اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو، تلفن بلوتوثی و جریان صوتی بهره می برد. نسخه های ممتاز این خودرو دارای نمایشگر 8 اینچی و ناوبری ماهواره ای نیز هستند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 780837

وب گردی

وب گردی