کنعانی مقدم: پیروزی دولت دوازدهم پیروزی ایران است

دبیرکل حزب سبز ایران موفقیت دولت دوازدهم را پیروزی ملت ایران دانست و گفت: با ارائه برنامه و پیشنهادات به وزارتخانه ها به دولت روحانی کمک می کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، «حسین کنعانی مقدم» روز چهارشنبه افزود: رئیس جمهوری منتخب، رئیس جمهوری همه مردم و همه 80میلیون نفر در کشور است.

دبیرکل حزب سبز ایران با اشاره به این که بدون همراهی، همدلی و همکاری همه آحاد ملت، احزاب، گروه های سیاسی،اقوام و اقلیت های دینی قطعا یک دولت قوی تشکیل نمی شود،گفت: ما هم به عنوان یک حزب که عضو هیات رئیسه خانه احزاب هم هستیم، معتقدیم احزاب باید در شکل گیری اراده سیاسی کشور نقش موثرتری داشته باشند و دولت ها را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور یاری کنند.
این فعال سیاسی اصولگرا با بیان این که فعالیت سیاسی احزاب نباید صرفا معطوف به فضای انتخابات در کشور باشد، تاکید کرد: ما تلاش می کنیم با ارائه برنامه و پیشنهاد به وزارتخانه های مختلف، به دولت کمک کنیم.
کنعانی مقدم اظهار داشت: نخبگان و فعالان سیاسی را تشویق می کنیم با همدلی و همراهی به دولت دوازدهم کمک کنند. معتقدیم احزاب باید تعامل خوبی با دولت داشته باشند، چرا که پیروزی دولت، پیروزی ملت ایران است.
به گزارش ایرنا،حسن روحانی رئیس جمهوری منتخب روز دوشنبه در اولین نشت خبری خود با خبرنگاران و رسانه ها پس از پیروزی در انتخابات رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه همه باید به رئیس جمهوری منتخب، دولت ایران و به کشور خودشان کمک کنند، افزود: دست به دست هم دهیم تا بتوانیم کشورمان را سرزنده تر، آبادتر و با نشاط تر کنیم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه (29 اردیبهشت) با حضور 4 نامزد در سراسر کشور برگزار شد که در نهایت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای؛ به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری ایران انتخاب شد.

302/302

کد خبر: 780848

وب گردی

وب گردی