بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  کهنوج از مرکز بیماری های خاص کهنوج

در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان، رئیس، معاون پژوهشی و رئیس باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج از مرکز خیریه ثامن الحجج ویژه بیماری های خاص شهرستان کهنوج بازدید و هدایای نقدی خود را به این مرکز اهدا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی اصغر پوربهزادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج ضمن دیدار و دلجویی از بیماران این مرکز گفت: کمک به نیازمندان و کسانی که بیماریهای صعب‌الاج دارند باید به عنوان یک امر خداپسندانه در جامعه نهادینه شود.

او ادامه داد: بخشی از برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج کمک به بیماران خاص است و این اتفاق مهم برای دومین بار در این واحد دانشگاهی صورت گرفته و تمام تلاش خود را جهت جذب و معرفی خیرینی که قصد کمک به این بیماران را دارند به مرکز خیریه ثامن الحجج ویژه بیماریهای خاص شهرستان کهنوج انجام خواهیم داد.

حسین جان حمزه‌ای مسئول مرکز خیریه ثامن الحجج ویژه بیماریهای خاص شهرستان کهنوج نیز گفت: تعداد 350 نفر تحت پوشش این مرکز هستند که از تعداد مذکور 250نفر مبتلا به تالاسمی، 10نفر ام اس، 10نفر هموفیلی و 80نفر دیگر نیز دیالیزی می‌باشند که با مشکلات جدی در تامین معاش و هزینه‌های درمان خود روبرو هستند.

دختر بچه 4ساله به نام زهرا در مرکز بیماری های خاص کهنوج با حمایت مالی برای پیوند مغزاستخوان می‌تواند از بیماری تالاسمی رهایی یابد، لذا از همه خیرینی که می‌توانند با حمایت خود این طفل خردسال را به سلامت کامل برگردانند خواهشمند است با مرکز خیریه ثامن الحجج ویژه بیماریهای خاص این شهرستان با شماره 09133481554تماس بگیرند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 782614

وب گردی

وب گردی