مومنی: جای خالی موسوی در تیم کاملاٌ احساس شد

کارشناس والیبال گفت: غیبت موسوی و محمودی خیلی تاثیر گذار بود در دیدار اول و جای خالی آن ها به راحتی احساس می شد.

رضا مومنی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص شرایط روحی فعلی تیم ملی والیبال در لیگ جهانی گفت: تیم ملی ما امسال در گروه سختی قرار دارد. در هفته اول با تیم ایتالیا یکی از قدرت های دنیا دیدار داشتیم و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. غیبت موسوی و محمودی خیلی تاثیر گذار بود در دیدار اول و جای خالی آن ها به راحتی احساس می شد. تیم ملی ما به زمان بیشتری برای یک پارچه شدن احتیاج دارد؛ در حال حاضر ک.لاکوویچ شناخت کافی از تیم و بازیکنان ندارد و امیدواریم در سال های آینده عملکر بهتری را از آن ها شاهد باشیم.

کارشناس والیبال در خصوص روند آماده سازی تیم ملی برای شرکت در لیگ جهانی بیان کرد: به نظرمن در این مدت نسبتاً کوتاهی که کولاکوویچ و دستیارانش در اختیار داشته اند هر کاری که لازم بوده انجام داده اند؛ ولی خستگی و آسیب دیدگی بازیکنان مشکل ساز شده و مانعی شد برای نتیجه گرفتن در هفته اول. با این حال امیدوارم بچه ها همه توان خود را صرف کنند تا حداقل امتیازهایی که برای حضور در مرحله بعد را می خواهند بگیرند.

وی ادامه داد: همه تیم های بزرگ دنیا این کار را می کنند و تغییر و تحولات را دارند و ما از این قضیه مستثی نیستیم. بالاخره مشکلاتی از قبیل مصدومیت، خستگی و... برای بازیکنان پیش می آید و در این مواقع وقت است به جوان ها میدان داده شود تا خودی نشان دهند. امید است سرمربی جدید در سال های آینده شناخت خیلی خوبی از ترکیب تیم و مسابقات مهم پیش رو داشته باشد.

مومنی در پایان درمورد اصلی ترین حریف تیم ملی در لیگ جهانی افزود: همه حریفان قدرتمند هستند؛ ایران باید تلاش کند در دو دیدار خانگی خود با تیم های صبرستان و آرژانتین امتیاز کامل بگیرد تا احتمال صعود به مرحله بعد قوت میابد. امتیاز دیدار اول را که از دست دادیم، انشاالله عملکرد بهتری در دیدار با برزیل و لهستان داشته باشیم.

خبرنگار: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 783927

وب گردی

وب گردی