انهدام باند کلاهبرداری با عتیقه جات تقلبی

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و انهدام باند کلاهبرداری با عتیقه جات تقلبی در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار "مهدی محمودی" ، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا با کسب خبر از منابع مردمی و شکایت فردی مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با عتیقه جات قلابی شهروندان را اغفال و کلاهبرداری می کنند ،موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ هایی از کلاهبرداران بر اساس اظهارات شاکی موفق به شناسایی و دستگیری سه متهم در استان لرستان شدند.

وی افزود:متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بوده ولی با اقدامات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک لب به اعتراف گشودند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان با اشاره به اقرار متهمان در بازجویی های صورت گرفته تصریح کرد : متهمان در مواجه با طعمه های خود با این ترفند که حین حفاری چاه در یکی از استان های جنوبی، عتیقه جات را کشف و شماره شما را بصورت تصادفی پیدا و قصد فروش آن را داشته با افراد قرار معامله و از آنها کلاهبرداری می کردند.

سردار محمودی با بیان اینکه متهمان در یک معامله 700 میلیون ریال از شاکی در شهرستان بوئین زهرا کلاهبرداری کرده بودند اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 784111

وب گردی

وب گردی