رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد سنندج منصوب شد

طی مراسمی و ضمن تقدیر از خدمات دکتر هدایت نسب، دکتر محمدصدیق ثابتی به عنوان رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد سنندج معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که مسئول دبیرخانه هیات امنای دانشگاه کردستان، مدیرکل حوزه ریاست واحد سنندج و کارکنان و مدیران گروه دانشکده فنی و مهندسی حضور داشتند ضمن تقدیر از خدمت دکتر ارسطو هدایت نسب، دکتر محمد صدیق ثابتی به عنوان رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی واحد سنندج معرفی شد.

دکتر یکتایار مسئول دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در این مراسم گفت: همکاری و تعامل بین بخشی و همچنین مشارکت بیشتری اساتید و اعضای هیات علمی در راستای کمک به توسعه و تقویت دانشگاه یکی از نیازهای لازم و ضروری است و انتظار می رود که این روند در دانشکده فنی و مهندسی مورد توجه قرار گیرد.

دکتر فاتحی پور مدیرکل حوزه ریاست واحد سنندج نیز ضمن تقدیر از خدمات دکتر هدایت نسب در زمان تصدی مسئولیت دانشکده فنی و مهندسی، افزود: خوشبختانه دکتر ثابتی هم در خود دانشگاه و هم در سایر پست های مدیتریتی که داشته اند شایستگی خود را نشان داده و امیدواریم که در این حوزه مدیریتی جدید نیز موفق باشند.

در این نشست مدیران گروه دانشکده فنی و مهندسی و تعدادی از پرسنل شاغل در این دانشکده به بیان دیدگاه ها و همچنین مشکلات پیش روی فعالیت های کاری خود پرداختند.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 784154

وب گردی

وب گردی