باید حقیقت و خط امام خمینی را محور قرار دهیم

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در جمع نماز گذاران این دانشگاه ضمن گرامی داشت یاد امام خمینی (ره) گفت: یک مسلمان واقعی باید در مقام خود مدافع دین و ارزشهای اسلامی باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: خداوند به ما حضرت امام خمینی (ره) را عطا کرد و به حمدالله یک نمونه از حضرت امام را در کشور داریم و آن شخص کسی جز مقام معظم رهبری نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالباری جوانمردزاده با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام گفت: حساسیت حضرت امام نسبت به گناهان و معاصی و حساسیت به حق و باطل را در تمام دوران حیات ایشان مشاهده می کنیم و این ناشی از تقوای والای حضرت امام بوده است.

او به واکنش حضرت امام در مقابل حق و باطل و صریح و شفاف بودن او اشاره کرد و افزود: امام همیشه صریح و بی پرده صبحت و اظهار نظر می کرد، لذا ما هم باید حقیقت و خط امام را محور قرار داده و در این مسیر حرکت کنیم.

جوانمردزاده با بیان اینکه بعضی از افراد در نظر دارند شخصیت حضرت امام را تاریک نشان دهند، گفت: خط امام روشن و ملاک ارزیابی انقلابی هاست هر کسی وجه امام را تاریک جلوه دهد، انقلابی نبوده و نیست.

او به یکی از حساسیت های حضرت امام خمینی (ره) در خصوص ملی گرایی اشاره کرد و گفت: حضرت امام به ملی گرایی همیشه حساسیت نشان داده است و در این خصوص مواضعی شفاف و روشن اتخاذ کرده است.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با تاکید بر ادامه راه حضرت امام خمینی(ره) به حفظ ارزش‌ها و حساسیت نسبت به دین و دیانت گفت: یک مسلمان واقعی باید در مقام خود مدافع دین و ارزشهای اسلامی باشد و امام راحل را باید با تمام حساسیت ها و باورهایش شناخت.

جوانمردزاده گفت: امام نسبت به انقلاب، اسلام، رابطه با آمریکا و ... حساس بود و ما باید امام را در رویکردها، افکار و مبانی فکری و گرایشات معنوی هم شناخته و بپذیریم.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 784166

وب گردی

وب گردی