دکتر ولایتی امید را به دانشگاه آزاد اسلامی برگرداند/دکتر نوریان در جریان ریز مشکلات اعضای هیات علمی قرار دارد

موسس کانون استادان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه حضور دکتر ولایتی امید را به دانشگاه آزاد اسلامی برگرداند، گفت: دکتر ولایتی و دکتر نوریان در جریان مشکلات اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارند و امیدواریم حضور آنها جلوی اجحاف ها و اختلاف ها را بگیرد.

دکتر محمد دست پیشه، موسس کانون استادان دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره تاثیر حضور دکتر ولایتی در این دانشگاه گفت: دکتر ولایتی با حکم حکیمانه مقام معظم رهبری به دانشگاه آزاد اسلامی آمده که این موضوع امید را در دل استادان، کارکنان و دانشجویان زنده کرده است. استادان نیز از حضور ایشان در دانشگاه بسیار استقبال کردند. با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است و نیمی از فارغ التحصیلان کشور متعلق به این دانشگاه هستند انتخاب دکتر ولایتی درست و به جا بود و امیدواریم با وجود ایشان شرایط این دانشگاه بهتر از قبل شود.

او به مدیریت دکتر نوریان اشاره کرد و گفت: بنده قبل از اینکه دکتر نوریان مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی را بپذیرد با او آشنایی داشتم. ایشان به مشکلات اعضای هیات علمی توجه دارند؛ قبل از ریاست نیز در جریان مسائل استادان بودند و کمک های زیادی برای رفع مشکلات انجام می دادند. در حال حاضر هم نسبت به دغدغه های اعضای هیات علمی مانند حقوق، جذب هیات علمی، واحدهای زیانده، بخشنامه های ظالمانه و پرتناقضی که از گذشته در دانشگاه است، اهتمام جدی و با کانون استادان ارتباط نزدیکی دارند.

دست پیشه افزود: بنده با 86 درصد آرا به عنوان نماینده بخشی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شدم و حضور دکتر ولایتی و دکتر نوریان را در این دانشگاه به فال نیک می گیرم. امیدوارم دانشگاه به جایگاه والای خود برگردد و جلوی ظلم و ستم، اجحاف ها، اختلاف ها گرفته بشود و برای رشد علمی و دانشگاهی گام های درستی به سمت موفقیت برداریم.

204/200

کد خبر: 784602

وب گردی

وب گردی