پیام اداره کل هنرهای نمایشی در پی حوادث تروریستی

اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی با دعوت از اصحاب فرهنگ و هنر تاکید کرده است: به تکلیف انسانی خویش مرهم مصایب مردم مظلوم و پرچم‌دار نفی خشونت و ترویج تروریسم خواهیم شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در متن این پیام که در پی حوادث تروریستی اخیر تهران منتشر شده، آمده است: «ایمان داریم که بذر خشم و خشونت در خاک سرزمین غیرت و شرف، فرجامی جز ناکامی کینه‌ورزان و همدلی مردم سربلند نخواهد داشت. ملتی که چهار دهه در امواج خونین انقلاب و جنگ، از جان خویش خاکریز ساخته است و از ساحل صلح و دوستی یک قدم عقب ننشسته است، تسلیم شرارت‌آفرینی و کینه مغضوبین نخواهد شد.

اکنون به تکلیف انسانی خویش، با دعوت اصحاب فرهنگ و هنر، هم مرهم مصایب مردم مظلوم و هم به غنیمت قامت بلند هنر، پرچم‌دار نفی خشونت و ترویج تروریسم خواهیم شد. در تاریخ درخشان این سرزمین، هرگز دیو و دد و اهریمن، مجال ظهور و ثبوت نداشته است و در این زمانه نیز جز نام و نشان مردم مسلمانی که در راه صلح، سالیان سال به قیمت خون و خانمان پایداری کرده‌اند باقی نخواهد ماند.

با آرزوی نزول رحمت الهی بر روح و روان شهدای این واقعه تلخ و صبر بازماندگان از جان‌افشانی و تدبیر بهنگام نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی قدردانی می‌کنیم.»

٥٠١

کد خبر: 785544

وب گردی

وب گردی