کشف 740 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بستک

فرمانده انتظامی شهرستان بستک از کشف 740 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 480میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "محمدرستمی" در این باره گفت:ماموران پاسگاه انتظامی مهران با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان در خصوص جابه جایی یک محموله سیگار قاچاق در حوالی روستای " لاور شیخ " مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع ضمن گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه وانت مزدا حامل سیگار قاچاق را شناسایی و دستور توقفش را صادر کردند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند و پس از طی مسافتی طولانی با رها کردن بار خودرو و با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد..

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رستمی یادآور شد: ماموران با جستجو در تپه ها ومحورهای خاکی منتهی به روستای لاور شیخ، 740 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند؛ کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و 480 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک با اشاره به اینکه تحقیقات جهت شناسایی قاچاقچیان ادامه دارد، از شهروندان خواست : در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان با تماس بموقع با 110 ، پلیس را در مقابله جدی با قاچاقچیان کالا و ارز یاری کنند.

701

کد خبر: 787340

وب گردی

وب گردی