کشف بیش از 400 کیلو مواد مخدر در کرمان

جانشین انتظامی استان کرمان از کشف بیش از 400 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری سه قاچاقچی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "ناصر فرشید" در این باره گفت: در راستای تلاش مضاعف ماموران انتظامی استان در مبارزه با توزیع و حمل مواد مخدر و در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی ،ماموران انتظامی استان موفق شدند در 24 ساعت گذشته با شناسایی محورهای تردد قاچاقچیان طی سه عملیات موفقیت آمیز بیش از400 کیلوگرم مواد مخدر را کشف و در این راستا سه قاچاقچی را دستگیر کنند.

وی در تشریح این خبرافزود:روزگذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"نرماشیر"در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، هنگام بازرسی خودروهای عبوری در محوراصلی شهرستان به یک دستگاه کامیون کشنده تریلرکه ازسمت زاهدان به شمال کشور درحرکت بود مشکوک و خودرو را جهت بازرسی به پارکینگ منتقل کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی فنی از تریلر321کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در داخل بار نئوپان خودرو جاساز شده بود،کشف کردند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان" بم" با برپایی ایستگاه بازرسی موقت در محور"بم -کرمان" به یک دستگاه خودرو سواری مظنون و آن را به توقفگاه منتقل کردند و در بازرسی از آن 17 کیلوگرم هروئین از جاساز درون بدنه خودرو کشف شد.

فرشید در تشریح عملیات دیگر بیان داشت: ماموران انتظامی بخش"گلباف"شهرستان کرمان با انجام یک سری کار اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جا به جایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در همین رابطه مأموران انتظامی این بخش حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در محور "گلباف-جوشان" به یک دستگاه خودرو سواری هیوندا"آوانته"مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.
بر اساس گزارش پایگا خبری پلیس، فرشید افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند 114 کیلوگرم تریاک را که به صورت ماهرانه ای در بدنه خودرو جاساز شده بود، کشف کنند.
وی با اشاره به دستگیری سه متهم در رابطه با این کشفیات گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد کشف شده تحویل مراجع قضائی شدند.

701

کد خبر: 788355

وب گردی

وب گردی