برگزاری همایش فصلی خانه احزاب با حضور رییس جمهور

رئیس خانه احزاب از برگزاری همایش فصلی خانه احزاب در نیمه تیر ماه جاری با حضور رییس جمهور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، قدرتعلی حشتمیان رئیس خانه احزاب با اشاره به برگزاری همایش فصلی خانه احزاب، گفت: این همایش که قرار بود با حضور کاندیداهای مطرح ریاست جمهوری در 7 اردیبهشت ماه برگزار شود، اما چون کاندیداهای انتخاباتی امکان حضور در این همایش را نداشتند، تشکیل این نشست به بعد از انتخابات موکول شد.

وی با اشاره به چهلمین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب که عصر روز گذشته برگزار شد، افزود: در این جلسه مقرر شد که در 15 تیرماه همایش اصلی خانه احزاب با موضوع "احزاب، انتخابات و چالش‌های موجود" برگزار شود.

حشتمیان تصریح کرد: از حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور برای حضور در این همایش دعوت شده و اگر بنا به دلیلی رئیس جمهور موفق به حضور در این جلسه نشود، معاون اول یا معاون اجرایی روحانی در این جلسه حضور خواهند یافت.

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، بیان داشت: همچنین حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات و حجت‌الاسلام منتظری دادستان انقلاب هم برای حضور در این همایش اظهار تمایل کردند.

رئیس خانه احزاب در پایان با بیان اینکه طی هفته آتی مهمانان قطعی این همایش اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد:‌ در این جلسه تعدادی از اصولگرایان و اصلاح طلبان نقطه نظرات خود را ارائه می‌کنند.

302

کد خبر: 789200

وب گردی

وب گردی