علیزاده مدال برنز خود را قطعی کرد

رقابت‌های مرحله مقدماتی وزن 62- کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان دقایقی پیش به پایان رسید و کیمیا علیزاده با شکست نماینده کرواسی توانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده و بار دیگر در میان 4 تکواندوکار برتر جهان در وزن خودش قرار بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه (3 تیرماه) در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و امروز (جمعه) به پایان می‌‌رسد. در روز پایانی این مسابقات، رقابت‌های اوزان 62- کیلوگرم گروه زنان و 80- کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود.

کیمیا علیزاده در گام نخست به مصاف «فرناندا آگویره» از شیلی رفت و با نتیجه 14 بر 9 به این تکواندوکار غلبه کرد. او در ادامه با شکست (36 بر 22) «آشلی کرایولد» کانادایی دارنده مدال طلا و برنز قهرمانی پان امریکن توانست راهی مرحله بعد شود.

نماینده وزن 62- کیلوگرم کشورمان در دیدار سوم رو در روی «ئی چینگ لین» از چین تایپه قهرمان آسیا 2016 قرار گرفت و در حالیکه در پایان راند سوم نتیجه 14 بر 14 مساوی شد، توانست با پیروزی در راند طلایی از شیاپ‌چانگ خارج شده و راهی مرحله چهارم شود.

کیمیا در مبارزه چهارم خود مقابل «ماریجا استتیک» از کرواسی قرار گرفت و توانست نتیجه را 12 بر 4 به نفع خود به پایان برساند و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.


نماینده شایسته کشورمان برای راهیابی به فینال این رقابت‌ها باید «تاتیانا کوزمینا» از روسیه دارنده مدال طلای قهرمانی اروپا 2015 و 2016 و برنز المپیک نوجوانان 2014 را از پیش رو بردارد.

در آن سوی جدول ساحل عاج و کره‌جنوبی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

مبارزات نیمه نهایی و فینال امروز (جمعه) ساعت 11:30 به وقت تهران پیگیری خواهد شد.

گفتنی است؛ ملی‌پوشان در بخش زنان با هدایت مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

603

کد خبر: 801884

وب گردی

وب گردی