دستگیری ۳  سارق و زورگیر در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سه سارق و زورگیر در این شهر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، سرهنگ سید محسن تقی زاده با اشاره به برقراری تماس فردی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و اعلام گزارش یک زورگیری گفت: پس از دریافت این گزارش به طور سریع تیمی از ماموران کلانتری ۱۳ قدس در محل وقوع سرقت حاضر شدند.

وی افزود: جوان مالباخته که خود را عکاس یکی از نشریات استانی خوزستان معرفی کرد در شرح این زورگیری از نزدیک شدن سه جوان راکب بر موتورسیکلت به خود در مسیر خانه اش و تهدید وی با قرار دادن قمه به روی گردنش، و سرقت تلفن همراه اش خبر داد.

تقی زاده با اشاره به اینکه این زورگیری در منطقه ایستگاه هفت کوی قدس رخ داد، اظهار کرد: با طرح شکایت از سوی مالباخته، به طور سریع پرونده ای تشکیل و موضوع دستگیری سارقان در دستور قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: ماموران پلیس در تحقیقات میدانی، پلیسی و حتی بازبینی دوربین های مداربسته سطح شهر به هیچ سرنخی دست پیدا نکردند اما حدس زدند که سارقان برای فروش گوشی سرقتی به بازار معروف به بازار شیطان (واقع در تانکی ابوالحسن) می روند و لذا در این باره تیمی از ماموران تجسس کلانتری ۱۳ این بازار را زیر نظر قرار دادند.

تقی زاده گفت: در ادامه بازرسی ها، بالاخره سارقان برای فروش گوشی به این بازار آمدند که توسط مالباخته شناسایی شدند.

وی افزود: سارقان که قصد فروش تلفن همراه سرقتی را داشتند در یک غافلگیری توسط ماموران دستگیر شدند و در بازرسی بدنی از آنان تلفن سرقتی یاد شده پیدا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: متهمان در جریان بازجویی های فنی به چندین مورد سرقت به عنف و زورگیری اعتراف کردند و به این ترتیب با قرار روانه زندان شدند.

703

کد خبر: 803806

وب گردی

وب گردی