توقیف محموله 6 میلیارد ریالی کالای قاچاق در دلیجان

فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی و توقیف محموله کالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان دلیجان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار " کیومرث عزیزی" در تشریح این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل کالای قاچاق در استان به عنوان پدیده شوم اقتصادی، ماموران انتظامی دلیجان یک کامیون با بار کالای قاچاق متوقف شده در حاشیه یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان را شناسایی کردند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه از خودرو مشخص شد این کامیون حامل بار ضایعات آهن آلات است، افزود: کامیون برای بررسی بیشتر به به یگان انتظامی دلیجان منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: در بازرسی از بار کامیون مشخص شد خودروی توقیفی حامل 29 هزار و 688 عدد لباس و لوازم ورزشی و 49 هزار و 800 لوح فشرده خام قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

سردار " عزیزی"با بیان اینکه خودرو از یکی از استان های جنوبی کشور بارگیری شده است خاطر نشان کرد: راننده در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با قدردانی مردم از همکاری با نیروی انتظامی در اجرای ماموریت های انتظامی اظهار داشت: پدیده شوم کالای قاچاق تهدیدی جدی برای اقتصاد کشور به شمار می رود که نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت مردم از هیچ کوششی برای مقابله با این معضل اقتصادی دریغ نمی کند.

701

کد خبر: 803891

وب گردی

وب گردی