آخرین مهلت ثبت‌نام «مدرسه تابستانی» خانه کتاب

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در کارگاه‌های تفکر انتقادی، ترجمه و حقوق نشرِ «مدرسه تابستانی» خانه کتاب تا روز جمعه (۳۰ تیرماه) تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه کتاب، مؤسسه خانه کتاب در نظر دارد به منظور ارتقای سطح کیفی ترجمه متون و ویرایش محتوایی کارگاه‌های تخصصی در قالب «مدرسه تابستانی» برگزار می‌کند.

کارگاه ترجمه با تدریس هومن پناهنده در ۱۰ جلسه، روزهای یکشنبه، ساعت ۱۷، از نیمه دوم تیرماه ۱۳۹۶، مبلغ شهریه ۳ میلیون ریال و کارگاه ویرایش محتوایی با تدریس مجید ملکان، در ۱۲ جلسه، روزهای شنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰، از بیستم تیرماه، مبلغ ۳ میلیون ریال برگزار می‌شوند.

آزمون ورودی کارگاه ویرایش محتوایی یکشنبه (۱۸ تیرماه) ساعت ۱۰:۳۰ در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

همچنین در «مدرسه تابستانی» خانه کتاب، برای ناشران کارگاه حقوق نشر نیز در نظر گرفته شده است. این کارگاه با تدریس سیدعباس حسینی‌نیک روزهای دوشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌کند. هزینه دوره ۲۰۰ هزار تومان و مدت کارگاه ۱۰ جلسه خواهد بود.

کارگاه تفکر انتقادی «مدرسه تابستانی» خانه کتاب نیز با تدریس آقای هومن پناهنده روزهای یکشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار خواهد شد. هزینه دوره ۳۰۰ هزار تومان و مدت کارگاه ۱۰ جلسه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در کارگاه‌های ترجمه، حقوق نشر و تفکر انتقادی تا جمعه (۳۰ تیر) مهلت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. شروع به کار این کارگاه‌ها مردادماه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به این سایت اینترنتی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۴۱۵۲۵۴ تماس بگیرند.

502

کد خبر: 804223

وب گردی

وب گردی