دیدار هیأت دانشگاهی آلمان از پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران

هیاتی از دانشگاه‌های آلمان در دیدار با معاون بین‌الملل پردیس کیش دانشگاه تهران، درباره راه‌های همکاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایسکانیوز، هیأتی از دانشگاه‌های آلمان متشکل از رئیس دانشگاه علمی کاربردی فولدا، مدیر بخش بین‌الملل دانشگاه گیسن، رئیس بخش خاورمیانه و آفریقای مجمع دانشگاه‌های آلمان و مدیر بخش بین‌الملل دانشگاه هانوفر، ۱۱ تیر ۱۳۹۶ با دکتر محمدرضا سعیدآبادی، معاون بین‌الملل پردیس کیش دانشگاه تهران، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ضمن آشنایی طرفین با ظرفیت‌ها و حوزه‌های همکاری، مقرر شد برای ارتقای همکاری‌های دانشگاهی بین پردیس بین‌المللی کیش و دانشگاه‌های آلمان در زمینه‌های تبادل دانشجو و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مشترک، بررسی و رایزنی‌های تکمیلی به عمل آید و همکاری‌ها وارد مرحله اجرایی شود.

پردیس بین‌المللی کیش یکی از پردیس‌های فعال دانشگاه تهران در زمینه بسط و تقویت ارتباطات علمی با دانشگاه‌های معتبر جهان است که در یک سال گذشته، ضمن جذب دانشجوی خارجی در رشته‌های مختلف و برگزاری کارگاه‌های مشترک با دانشگاه اشتوتگارت آلمان، لایدن و دلفت هلند، پلی تکنیک میلان ایتالیا و...، هیأت‌هایدانشگاهی متعددی از کشورهای گوناگون این پردیس بازدید و با مسئولان آن گفت و گو کرده‌اند.

201

کد خبر: 804422

وب گردی

وب گردی