نظرات استادان دانشگاه برای پیشبرد برنامه ها مهم است

دکتر سیدجواد انگجی در جلسه با جمعی از استادان دانشگاه گفت: همفکری و استفاده از نظرات اساتید دانشگاه در پیشبرد برنامه ها و سیاست های دانشگاه حایز اهمیت است.

به گزارش ایسکانیوز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، با اشاره به اهمیت خردجمعی و اهمیت تصمیماتی که به وسیله جمعیتی نخبه و متفاوت از بخش اجرایی اتخاذ می شود، افزود: تنوع تخصص ها و تجمیع دانش پراکنده و استقلال فکری و ارائه انتقادات سازنده و اطلاعات مهم به لحاظ حضور مرتب در بدنه سازمان و دانشگاه از مشخصه های مهم خرد جمعی اساتید دانشگاه بوده و باید به نحو مطلوب از آن پتانسیل و نکته نظرات استفاده شود.

وی با اشاره به داشتن ارتباط مستمر با دانشگاهیان تصریح کرد: ملاقات حضوری در طول هفته، برگزاری جلسات متعدد، حین بازدیدها و سرکشی ها، مکاتبات و گزارشات دانشگاهیان از طریق صندوق الکترونیکی و شبکه های واجتماعی بخشی از شیوه های ارتباطی و راههای استفاده از نکته نظرات سازنده اساتید در اجرای برنامه، توسعه فعالیتها و کشف نقاط ضعف و قوت بوده است.

دکتر انگجی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای دانشگاه آزاد اسلامی در مورد تصویب رشته های کارشناسی ارشد گفت: از بدو تأسیس، دانشگاه آزاد اسلامی همواره با مشکلات و فراز و نشیب ها مواجه بوده، اما با اتخاذ تدابیر مناسب و درایت مسئولین توانسته بر آنها فایق آید.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: نتایج و خروجی جلسه با اساتید دانشگاه کارگشا و چاره ساز امور باشد.

در ادامه جلسه موضوعاتی نظیر : لزوم پیوست نگاری فرهنگی در تمامی فعالیتهای دانشگاه، گسترش تسهیلات رفاهی، برگزاری تورهای بازدید از دانشگاه های کشور اطراف، کرسی های آزاد اندیشی، دانشجویان بدون کنکور، برگزاری بهینه امتحانات ترمی، لزوم برنامه ریزی 5 ساله دانشگاه، لزوم کیفیت بخشی و اولویت بخشی به امور و تشکیل اتاق فکر اساتید مطرح و پیرامون آنها تبادل نظر شد.

جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و جمعی از استادان واحد تبریز عصر روز سه شنبه 20 تیرماه سالجاری در سالن شمس این دانشگاه برگزار شد.

200/202

کد خبر: 805929

وب گردی

وب گردی