فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی از کیان دانشگاه حفاظت می‌کند

رئیس فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس اعلام کرد حذف کد رشته‌ها به دانشگاه آزاد ضربه می‌زند، فراکسیون علی‌رغم حمایت از طرح استفساریه نمایندگان، معتقد است روند پذیرش دانشجو باید براساس قانون سال 67 باشد.

به گزارش ایسکانیوز، هادی قوامی، نماینده مردم اسفراین در مجلس درباره اقدام وزارت علوم در حذف کد رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «بازگشت‌ کد رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی غیر از اینکه برای متقاضیان این دانشگاه بسیار مهم است، برای نمایندگان مجلس نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.»

او ادامه داد: «نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه خود با مسائل دانشگاه آشنا هستند و می‌دانند که اگر کدرشته‌ها تایید نشود ضربه بزرگی به این دانشگاه زده می‌شود.»

رئیس فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «فراکسیون دانشگاه آزاد با جدیت از کیان دانشگاه حفاظت می‌کند و نمی‌گذارد که این دانشگاه به سمت تعطیلی برود. این فراکسیون از طرح استفساریه نمایندگان برای بازگشت به قانون سال 67 حمایت می‌کند و معتقد است که روند پذیرش دانشجو باید براساس قانون سال 67 باشد.»

قوامی ادامه داد: «دکتر ولایتی در ادامه مسیر آیت‌الله هاشمی به دنبال تثبیت دانشگاه است و آنچنان که می‌گوید نمی‌گذارد که کیان دانشگاه خدشه‌دار شود. بهتر بود وزارت علوم تخصصی عمل می‌کرد و این همه نگرانی در جامعه ایجاد نمی‌شد.»

منبع:آنا

200

کد خبر: 806103

وب گردی

وب گردی