تمدید مجدد زمان اعلام سوابق تحصیلی دوره پیش دانشگاهی

بر اساس اطلاعیه سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور زمان اعلام سوابق تحصیلی دوره پیش دانشگاهی و مشاهده سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون‌ سراسری‌ سال 1396 مجددا تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز، پیرو اطلاعیه مورخ 96/4/20 بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌ کننده در آزمون‌ سراسری‌ سال 1396 که فارغ‌التحصیل دوره پیش دانشگاهی سال جاری (96-95)هستند می‌رساند، به منظور مساعدت با آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (96/4/24) برای اعلام کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خود اقدامی نکرده اند ترتیبی اتخاذ گردیده است که داوطلبان مذکور بتوانند تا تاریخ 96/4/27 به سایت این سازمان مراجعه کنند.

دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی سال جاری لازم است پس از دریافت کد سوابق تحصیلی دوره پیش دانشگاهی از سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری (مربوط به وزارت آموزش وپرورش)به نشانی http://dipcode.medu.ir و ثبت آن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به مشاهده سوابق تحصیلی خود اقدام نمایند.

داوطلبان در صورت عدم وجود کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خود درسایت این سازمان ویا مشاهده اشکال درنمرات سوابق خود می‌بایست به اداره آموزش و پرورش منطقه اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه کنند. بدیهی است منحصراً مواردی که از طریق وزارت آموزش و پرورش وحداکثر تا تاریخ 96/5/2 به این سازمان واصل گردد اعمال خواهد شد.

بدیهی است عدم اعلام کدسوابق تحصیلی پیش دانشگاهی توسط داوطلبان فوق درسایت سازمان سنجش دراین بازه زمانی موجب عدم اعمال سوابق فوق درنمره کل نهایی آنان می شود واین زمان قابل تمدید نیست.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که در دروس ترمیمی سال سوم (دیپلم )نیز شرکت نکرده اند می توانند باتوجه به توضیحات فوق برای مشاهده سوابق تحصیلی ونمرات خود اقدام کنند.

200/202

کد خبر: 807104

وب گردی

وب گردی