کاظمی : تمام تلاش خود را برای بهترین عملکرد انجام خواهم داد/مسئولیت کادرفنی تیم جوانان از منصوری در ناکامی مسابقات آسیایی بیشتر است

سرمربی جدید تیم جودو جوانان گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا با رعایت تمام مسائل اخلاقی، فرهنگی و فنی بازیکنان ما در مسابقات آینده بهترین عملکرد را داشته باشند.

احمد کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز در خصوص انتخاب به عنوان سرمربی تیم جودو جوانان اظهار داشت: با توجه به تجربه چندین ساله در کنار تیم‌های نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان مسئولان فدراسیون جودو حسن نیت نشان دادند و من را به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب کردند. تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا با رعایت تمام مسائل اخلاقی، فرهنگی و فنی بازیکنان ما در مسابقات آینده بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی تصریح کرد: در سالیان اخیر که در کنار میران و منصوری به عنوان مربی حضور داشتم و با تیم‌های پایه کار کردیم روند ما همیشه رو به پیشرفت بوده است اما نباید فراموش کرد نوسانان نیز در تیم‌های بزرگ دنیا طبیعی است. در حال حاضر نیز تمام مربیان تیم ملی در رده‌های مختلف همه هم و غم خود را گذاشتند تا با آماده کردن ملی‌پوشان نتایج خوبی را در مسابقات آسیایی و المپیک آینده کسب کنیم.

سرمربی تیم جودو جوانان در خصوص عملکرد ضعیف تیم‌های نوجوانان و جوانان در مسابقات آسیایی عنوان کرد: نتایج تیم ما در دوره‌های گذشته مسئولیت ما را در این دوره زیاد کرده بود. ما در سال 2015 دوم آسیا و در سال 2016 در جایگاه سوم قرار گرفتیم. کادرفنی ما نیز از عملکرد برخی ملی‌پوشان در مسابقات آسیایی راضی نبود و دلیل آن نیز قابلیت بالاتر تیم ما برای نتیجه‌گیری بهتر بود. البته اتفاقاتی نیز در عدم نتیجه‌گیری تیم ما تاثیر گذار بود.

وی با تمجید از عملکرد علیرضا خجسته تصریح کرد: خجسته در مسابقات ابتدایی خود دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شد که قطعا هر بیننده با مشاهده شرایط او احتمال نمی‌داد مجددا در مسابقات شرکت کند اما خجسته با غیرت و تعصب به فینال مسابقات راه یافت. در دیدار نهایی نیز حریف او واقعا ورزشکار خوبی بود اما خجسته نیز خوب است و اگر مصدوم نبود به مدال طلا دست پیدا می‌کرد.

کاظمی با تاکید بر نتایج پرنوسان کشورهای مدعی در مسابقات اخیر گفت: ژاپن در سال 2015 موفق به کسب 6 مدال طلا شد اما در سال 2016 در مسابقات حضور نداشت و در مسابقات امسال نیز تنها یک طلا کسب کرد. کره‌جنوبی، تاجیکستان، ازبکستان نیز تیم‌هایی بودند که پرنوسان ظاهر شدند .

سرمربی تیم جودو جوانان با قبول مسئولیت ناکامی در مسابقات قرقیزستان عنوان کرد: کادرفنی تیم‌های ما مسئولیت خیلی چیزها را قبول کرده است و از نتایج اخیر نیز رضایت کاملی ندارد . ما باید در مسابقات آسیایی نتیجه خوبی می‌گرفتیم و در این راه نیز تلاش و برنامه ریزی داشتیم اما برخی بازیکنان ما تجربه کافی را نداشتند.

وی یادآور شد: در این نتایج کوتاهی ما به عنوان اعضای کادرفنی که کنار منصوری بودیم بیشتر است چرا که منصوری با تیم بزرگسالان درگیر بود. نسل تیم جوانان با عملکرد خوب به تیم بزرگسالان منتقل شده است و این تیم جوانان در ابتدای راه هستند و سال آینده نیز می‌توانند با تجربه بیشتر کار کنند. مطمئن باشید سال آینده نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

603

کد خبر: 818150

وب گردی

وب گردی