رشد هیجانی شاخص بورس در بازار امروز

امروز چهار شنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران 426 واحد رشد کرد و در کانال 80 هزار و 162 واحد به معاملات پایان داد

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، امروز چهارشنبه شنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران 426 واحد رشد کرد و در کانال 80 هزار و 162 واحد به معاملات پایان داد و شاخص کل هم وزن پس از 150 واحد رشد به رقم ۱۷ هزار و 541 واحدی دست یافت.

در جریان داد و ستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۱۱۵ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۲۷۲ میلیارد تومان در ۳۸ هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت.

در عین حال، بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای پارسان، وغدیر و فخوز شد و در مقابل نمادهای معاملاتی بترانس، دعبید و رانفور با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

امروز شاخص آزاد شناور پس از ۵۵۹ واحد افزایش کانال ۸۸ هزار واحدی را رد کرد و شاخص بازار اول و دوم هر یک ۲۹۴ و ۹۵۹ واحد افزایش را تجربه کردند.

اما در فرابورس ایران، آیفکس ۸.۴ واحد رشد کرد و به رقم ۹۲۰.۴ رسید. ارزش معاملات این بازار به رقم ۱۶۵ میلیارد تومان بالغ شد که ناشی از دست به دست شدن ۱۷۲ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۲۱ هزار و ۷۵۲ نوبت داد و ستد بود.

401

کد خبر: 818309

وب گردی

وب گردی