آغاز رزمایش مشترک ناهمتراز ولایت ۹۶ در دافوس آجا

رزمایش روی نقشه ناهمتراز ولایت ۹۶ به صورت دو طرفه وکنترل شده با هدف ورزیده نمودن دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش درخصوص وظایف فرماندهی و ستاد در محیط عملیاتی ناهمتراز آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر حسین ولی وند فرمانده دافوس آجا با اعلام این خبر گفت: در این رزمایش کاربرد اصول تاکتیکی وستادی با اجرای کار عملی توسط دانشجویان در نقش فرمانده وستاد گروههای رزمی مشترک ناهمتراز تمرین می شود.

وی در ادامه گفت:رزمایش روی نقشه، حقیقی ترین طریقه نمایش وآشنایی با رزم را به وجود می آورد وبرای تمرین در مورد آموزش های قبلی به منظور به وجود آوردن جنبه حقیقی عملیات نظامی وتقویت اعمال برآورد واتخاذ تصمیم برای افسران بسیار مناسب می باشد.

سرتیپ ولی وند گفت:این رزمایش یک عملیات مشترک ودر سطح فرماندهی مشترک با حضور عناصری از نیروهای سه گانه ارتش وقرارگاه پدافند هوایی ودر قالب دو گروه رزمی مشترک ناهمتراز ونیروی یگانه مستقل ویک یگان متجاوز به مدت ۵ روز در دافوس آجا برگزار خواهد شد.

فرمانده دافوس با اشاره به اهمیت آشنایی دانشجویان با نحوه فرماندهی و وظایف ستادی در طراحی وهدایت جنگ ها گفت:ما در برنامه های آموزشی دافوس انواع مختلفی از رزمایش ها از جمله رزمایش کلاسیک، آبخاکی وناهمتراز را طرح ریزی واجرا می کنیم ...

منبع: مهر

302

کد خبر: 818936

وب گردی

وب گردی