ابهام بزرگ در میانه میدان پرسپولیس/ کامیابی‌نیا برمی‌گردد، ربیع‌خواه نیمکت‌نشین می‌شود؟

در آستانه دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی، ابهام بزرگی در میانه میدان سرخ‌پوشان پایتخت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر شانزدهم شروع مقتدرانه‌ای در فصل جدید داشت و در اولین گام فولاد خوزستان را شکست داد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در هفته دوم لیگ برتر باید در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتورسازی بروند. سرخ‌پوشان پایتخت برای این بازی به طور قطع یک تغییر در ترکیب خود خواهند داشت. گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای و خرید جدید پرسپولیس در این دیدار جانشین علی علیپور خواهد شد که مقابل فولاد کارت قرمز دریافت کرد.

ابهام بزرگ در میانه میدان پرسپولیس وجود دارد و شنیده می‌شود برانکو هنوز تصمیم نهایی خود را در این باره نگرفته است. مصدومیت کمال کامیابی‌نیا به صورت کامل بهبود یافته و او می‌تواند در صورت صلاحدید برانکو مقابل تراکتورسازی بازی کند. از آنجایی که برانکو اعتقاد زیادی به کامیابی‌نیا دارد به احتمال زیاد او به ترکیب برمی‌گردد که در این صورت محسن ربیع‌خواه نیمکت‌نشین خواهد شد.

ربیع‌خواه با مصدومیت کامیابی‌نیا فرصت پیدا کرد به پست اصلی خود در خط هافبک برگرد. وی نمایش خوبی مقابل نفت تهران در سوپرجام و هفته اول لیگ داشت اما نه می‌تواند جای کامیابی‌نیا را برای همیشه بگیرد و نه دیگر امکان بازگشت به پست دفاع چپ را دارد. پس از درخشش صادق محرمی، این مدافع جوان به بازیکن فیکس پرسپولیس تبدیل شده و حسین ماهینی، کاپیتان دوم سرخ‌پوشان به پست دفاع چپ منتقل شده است.

باید دید برانکو در دیدار مقابل تراکتورسازی از ابتدا کامیابی‌نیا را در ترکیب اصلی می‌گذارد یا ترجیح می‌دهد کم کم او را به میادین بازگرداند.

604

کد خبر: 822069

وب گردی

وب گردی